Modern princess

22:00




Hi everyone! Another outfit for you guys! I decided to name this post "modern princess" because this is the most girly of me you'll probably ever see. Long story short, I hate skirts and dresses, so I rarely wear them. Since this outfit is kind of special, I went suuuuuuper minimal with the accesories, wearing only my silver bangle from my last post. My tank top is from the famous boutique (not really, it's my mom's). The main part of this look, the skirt, is from H&M. I think you can't get it anymore because I got it quite a long time ago. The shoes are from a local boutique, they're the most simple blue sneakers. Welll, I guess that's it for now. Remember, make every week fashion week! 

Bok svima! Donosim vam još jedan outfit! Ovaj post sam odlučila nazvati "modern princess" jer je ovo najvjerojatnije najviše "girly" što ćete vidjeti od mene. Ukratko, ne volim suknje i haljine, pa ih rijetko nosim. S obzirom na to da je ovaj outfit "kind of" poseban, ostavila sam dodatke na minimumu noseći samo svoju srebrnu "bangle" narukvicu iz zadnjeg posta. Majica je iz poznatog butika (ne baš, mamina je). Glavni dio looka, suknja, je iz H&M-a. Mislim da više nije dostupna jer sam je kupila davno. Cipele su iz lokalnog butika. Najjednostavnije plave tenisice. Pa, valjda je to sve za sada. Zapamtite, make every week fashion week! 












You Might Also Like

8 komentari

  1. Takodje ni ja ne volim mnogo suknje ni haljine, iako mi vecina govori da mi lijepo stoje. Outfit je prelijep. Ovakve suknje su bas dobre za ljeto. :)

    amyfashion18.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno ti hvala! Znam, jednostavno se ne osjećam kao osoba za haljine, drago mi je znati da nisam jedina. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super look <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts