Tan satchel | First post

19:51









Hello everyone! Welcome to my blog. This is my first post on this blog, and I'm showing you guys my typical spring outfit. My top is a gray wool sweater from New Yorker. I got it three years ago I believe? Not really sure lol. I'm also wearing a jacket, it's something between black and gray, but let's say it's black. I got it from Takko Fashion in the summer of 2013. It's great for the first, colder, days of spring and the end of fall, before it gets reeeeeeeally cold. My jeans are from Takko as well and I got it a long time ago. I'm also wearing these all black Nikes that I wear all the time! Love them, they are my baes. My tan satchel iz from Deichmann and it goes well with everything. My sunglasses are from New Yorker and I got them this week! That's it for now! See you soon. :) 
                                                          P.S; to keep up with me follow me on instagram


Bok svima! Dobrodošli na moj blog. Ovo je moj prvi post u kojem vam pokazujem svoj tipični proljetni outfit. Nosim sivi vuneni džemper iz New Yorkera, koji mi je jedan od all time faves ali ga dugo nisam nosila, pa sam ga izvukla za danas. Mislim da sam ga kupila prije tri godine? Nisam sigurna lol. Nikad dosta džempera! Jaknica je iz Takko Fashiona, više je kao baloner. Nešto je između sive i crne, ali recimo da je crni. Super je za hladnije proljetne dane ili za kraj jeseni, taman prije nego što postane jako hladno. Traperice su također iz Takka, a kupila sam ih prije nekoliko godina. Malo su u raspadu sistema, ali ja ne odustajem dok se ne raspadnu ;). Tenisice su crrrrrne Nike, kupila sam ih prošle jeseni i nosim ih odonda, super su mi. Satchelica je iz Deichmanna, kupila sam je za rođendan i stvarno ide super sa svime. Sunčane naočale su iz New Yorkera i kupila sam ih ovaj tjedan. Htjela sam ih već duže vrijeme, a ove su mi baš "zapele" za oko. To je sve za sada! Vidimo se uskoro! Pusa! :)   

P.S; ako želite vidjeti više od mene, followajte me na instagramu





    

You Might Also Like

6 komentari

  1. Very nice post my dear :)
    xoxo Antonella <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Sviđa mi se način na koji ti pišeš. Slike su super , outfit predivan. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Stvarno si mi uljepšala večer. :))<3

      Izbriši
  3. Odlican post! ♥

    http://dianadblogging.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts