Boho meets hobo

10:21

Hello there internet kids! I'm back! Today I'm showing you guys a cute summer "boho meets hobo" look. The boho part of this outfit is my flowy white blouse. I got it last week at a boutique in Senj called Paprika. The store still has 20% off of everything except shoes and sunglasees so if you get the chance, check them out! The "hobo" part of the outfit are my boyfriend jeans. They're the perfect light wash, distressed pair of boyfriend jeans that I got at New Yorker back in February. I've been obsessed with them ever since! They make a dressy outfit more casual, and they are the perfect addition to any everyday look. I also choose them if I want to feel like a fashion icon, beacause most of fashion bloggers wear similar ones (lol, I'm such a wannabe). My shoes are Nike. I don't know the actual name, but I got them last year. For this outfit I went for a more simple look, so I kept the accesories minimal. I'm wearing a silver bangle taht my mom gave me. It's really versatile and it tops off every look. That's it for this post! Don't forget to follow my social media to keep up with me on a daily basis. See you soon! :)


Bok djeco s interneta! Vratila sam se! Danas vam pokazujem svoj ljetni "boho meets hobo" look. Boho dio ovog outfita je ova lepršava bijela bluza. Kupila sam je prošli tjedan u butiku "Paprika" u Senju. Još uvijek imaju sniženje od 20% na sve osim cipela i sunčanih naočala, pa ako svratite ako ulovite priliku, imaju odličnih komada. Hobo dio outfita su boyfriend traperice iz New Yorkera. Savršeni su par ispranih, poderanih boyfriend traperica, za koje mislim da bi ih svatko trebao imati u ormaru. One pretvore "dressy" outfit u casual, i savršen su dio svakog outfita. Također ih biram ako se želim osjećati kao modna ikona, jer većina modnih blogerica nose slične (lol, takav sam wannabe). Tenisice su Nike, ne znam točno ime. Za ovaj outfit sam htjela jednostavniji look, pa nisam pretjerivala s dodacima. Nosim srebrnu bangle narukvicu koju sam dobila od mame. Stvarno se lako kombinira i odličan je dio svakog looka. To je sve za ovaj post! Ne zaboravite me slijediti na društvenim mrežama na kojima me možete pratiti svakodnevno. Vidimo se uskoro! Do sljedećeg čitanja... :)






You Might Also Like

2 komentari

  1. Jednostavno i lijepo! Super kombinacija draga Laura :)
    http://lafdiary.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts